Θέματα σύνδεσης και εγγραφής
- Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ;
- Υπάρχουν
πολλοί και διάφοροι λόγοι που αυτό μπορεί να συμβεί. Καταρχήν,
σιγουρευτείτε ό,τι το όνομα μέλους και ο κωδικός είναι σωστά. Αν είναι,
επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή για να σιγουρευτείτε ότι δεν έχετε
αποκλειστεί από την σελίδα. Είναι επίσης πιθανό ο Διαχειριστής να
αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στις ρυθμίσεις, και να χρειάζεται να το
διορθώσει.
- Γιατί πρέπει να κάνω εγγραφή;
- Αν
εγγραφείτε θα έχετε πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες που δεν είναι
διαθέσιμες σε επισκέπτες όπως δημοσίευση θεμάτων και απαντήσεων,
εικονίδια μελών (avatars), προσωπικά μηνύματα, αποστολή και λήψη
μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από και προς άλλους χρήστες, ένταξη
σε ομάδα μελών, κλπ. Παίρνει μόνο μερικά λεπτά για την εγγραφή σας
οπότε σας συμβουλεύουμε να το κάνετε.
- Έχω χάσει τον κωδικό μου!
- Μην
πανικοβάλλεστε! Εφόσον ο κωδικός σας δεν μπορεί να ανασυρθεί από την
βάση δεδομένων μας, μπορεί εύκολα να δοθεί νέα τιμή. Για να ξεκινήσει η
διαδικασία αυτή πηγαίνετε στη σελίδα σύνδεσης και κάντε κλικ στην
επιλογή Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου. Ακολουθήστε τις οδηγίες και θα μπορείτε να συνδεθείτε πάλι σύντομα.
- Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ!
- Πρώτα,
ελέγξτε το όνομα μέλους και τον κωδικό. Αν είναι σωστά, τότε ένα από τα
δύο μπορεί να συμβαίνει. Ή Να έχει ενεργοποιηθεί η COPPA διακήρυξη
εφόσον κατά τη διάρκεια της εγγραφής έχετε επιλέξει Είμαι κάτω των 13
ετών, οπότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που έχετε λάβει. Ή να
έχετε μόλις εγγραφεί και ο λογαριασμός σας να χρειάζεται ενεργοποίηση.
Μερικά συστήματα απαιτούν όλες οι νέες εγγραφές να ενεργοποιούνται,
είτε από εσάς είτε από τον διαχειριστή προκειμένου να μπορέσετε να
συνδεθείτε. Μετά την εγγραφή σας, πρέπει να ενημερωθήκατε εάν
χρειάζεται αυτή η ενεργοποίηση. Αν έχετε λάβει ένα ηλεκτρονικό
ταχυδρομείο,, ακολουθήστε τις οδηγίες. Αν δεν έχετε λάβει το
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ίσως να έχετε δώσει μια λάθος διεύθυνση
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σας έχει
μπλοκαριστεί από κάποιο φίλτρο spam. Αν είστε σίγουρος ό,τι το
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που δώσατε είναι σωστό, προσπαθήστε να
επικοινωνήσετε με έναν διαχειριστή.
- Έχω εγγραφεί κατά το παρελθόν αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ πλέον!
- Προσπαθήστε
να εντοπίσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που σας στάλθηκε όταν
εγγραφήκατε για πρώτη φορά, ελέγξτε το όνομα μέλους και τον κωδικό.
Είναι πιθανό ένας διαχειριστής να απενεργοποίησε ή να διέγραψε τον
λογαριασμό σας για κάποιο λόγο. Επίσης, πολλά συστήματα απομακρύνουν
μέλη περιοδικά που δεν έχουν ανταλλάξει μηνύματα για πολύ καιρό για να
μειώσουν το μέγεθος της βάσης δεδομένων. Αν αυτό συμβαίνει, Προσπαθήστε
να εγγραφείτε ξανά και να εμπλακείτε στις δημόσιες συζητήσεις.
- Γιατί δεν μπορώ να εγγραφώ;
- Είναι
πιθανό ο Διαχειριστής του συστήματος να έχει αποκλείσει την IP
διεύθυνση σας ή να μην επιτρέπει το όνομα μέλους που προσπαθείτε να
κάνετε εγγραφή. Ο Διαχειριστής μπορεί επίσης να έχει απενεργοποιήσει
τις εγγραφές για να αποτρέψει νέους επισκέπτες να εγγραφούν.
Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του συστήματος για περαιτέρω βοήθεια.
-
Προφίλ Μέλους και ρυθμίσεις
- Πώς μπορώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις μου;
- Αν
είστε εγγεγραμμένο μέλος, όλες οι ρυθμίσεις σας αποθηκεύονται σε βάση
δεδομένων. Για να τις αλλάξετε επιλέξτε το Προφίλ (υπάρχει στο πάνω
μέρος των περισσότερων σελίδων αν και μπορεί σε κάποιες να μην
εμφανίζεται). Η επιλογή αυτή θα σας επιτρέψει να αλλάξετε τις ρυθμίσεις
σας.
- Πώς μπορεί να εμφανισθεί μια εικόνα κάτω από το όνομα του μέλους;
- Μπορούν
να υπάρξουν δύο ειδών εικόνες κάτω από το όνομα του μέλους όταν βλέπετε
τις δημοσιεύσεις. Η πρώτη εικόνα έχει σχέση με τον βαθμό σας και έχει
την μορφή αστεριών ή τετραγώνων τα οποία υποδηλώνουν το πλήθος των
δημοσιεύσεων που έχετε κάνει ή το αξίωμα σας στην δημόσια συζήτηση.
Κάτω από αυτήν την εικόνα μπορεί να υπάρχει και με μία δεύτερη γνωστή
ως Άβαταρ και η οποία είναι μοναδική, προσωπική για κάθε μέλος. Η χρήση
των Άβαταρ είναι προαιρετική και εξαρτάται από τον διαχειριστή του
συστήματος εάν έχει ενεργοποιήσει αυτήν την δυνατότητα. Η διαχείριση
των Άβαταρ γίνεται μέσα από την καρτέλα επεξεργασίας του προφίλ σας. Αν
δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Άβαταρ, επικοινωνήστε με τον
διαχειριστή και ρωτήστε το λόγο.
- Τι είναι ο βαθμός και πώς αλλάζω τον βαθμό μου;
- Οι
βαθμοί, που εμφανίζονται κάτω από το όνομα μέλους, δηλώνουν τον αριθμό
των δημοσιεύσεων που έχετε κάνει ή είναι αναγνωριστικό ειδικών μελών,
π.χ. Συντονιστές και Διαχειριστές. Γενικά, δεν μπορείτε να αλλάξετε τον
βαθμό σας οι ίδιοι, διότι γίνετε μόνο από τον διαχειριστή του
συστήματος. Παρακαλούμε μην κάνετε άσκοπες δημοσιεύσεις μόνο και μόνο
για να αυξήσετε το βαθμό σας. Τα περισσότερα συστήματα δεν δέχονται
κάτι τέτοιο και ο Συντονιστής ή ο Διαχειριστής απλά θα μειώσει τον
αριθμό των δημοσιεύσεων σας.
- Για να κάνω χρήση του συνδέσμου email ενός μέλους πρέπει να είμαι εγγεγραμμένος;
- Μόνο
οι εγγεγραμμένοι μέλη μπορούν να στείλουν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε
άλλα μέλη από την φόρμα αποστολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του
συστήματος, και μόνο αν ο Διαχειριστής έχει ενεργοποιήσει αυτή την
επιλογή. Αυτό γίνετε για να αποτραπεί η κακόβουλη χρήση του συστήματος
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ανώνυμα μέλη
-
-
Ζητήματα Δημοσίευσης - Πώς αναρτώ ένα θέμα στην Δ. Συζήτηση;
- Είναι
πολύ εύκολο, απλά πατήστε το σχετικό εικονίδιο στην οθόνη των Θ.
Ενοτήτων. Μπορεί να χρειαστεί να εγγραφείτε ως μέλος πριν μπορέσετε να
στείλετε μήνυμα. Οι δυνατότητες τις οποίες έχετε στην αποστολή των
μηνυμάτων εμφανίζονται στο κάτω τμήμα της οθόνης π.χ. (στη Μπορείτε να
αναρτήσετε νέο μήνυμα , Μπορείτε να λάβετε μέρος σε δημοψήφισμα, κλπ
λίστα)
- Πώς μπορώ να κάνω επεξεργασία ή να διαγράψω ένα δημοσίευμα;
- Μπορείτε
να επεξεργασθείτε ή να διαγράψετε μόνο τα δικά σας μηνύματα, εκτός και
εάν είσθε διαχειριστής ή συντονιστής. Μπορείτε να επεξεργαστείτε ένα
δημοσίευμα αν πατήσετε στο κουμπί επεξεργασίας στο σχετικό δημοσίευμα,
συχνά μόνο για περιορισμένο χρόνο αφότου έγινε η δημοσίευση. Αν κάποιος
έχει ήδη απαντήσει στο δημοσίευμα, θα εμφανιστεί μια σειρά στο κάτω
μέρος του δημοσιεύματος που θα λέει πόσες φορές επεξεργάστηκε μαζί με
την ημερομηνία της τελευταίας επεξεργασίας. Αυτό εμφανίζεται μόνο όταν
κάποιος έχει απαντήσει, δεν εμφανίζεται αν ένας συντονιστής ή
διαχειριστής επεξεργάστηκαν την δημοσίευση, ωστόσο μπορούν να αφήσουν
ένα μικρό μήνυμα που να λέει τους λόγους που το επεξεργάστηκαν. Να
σημειωθεί ότι τα απλά μέλη δεν μπορούν να σβήσουν όλες τις δημοσιεύσεις
από τη στιγμή που έχει αναρτηθεί απάντηση στο δημοσίευμα.
- Πώς θέτω υπογραφή σε μία δημοσίευση μου;
- Για
να βάλετε υπογραφή σε μια δημοσίευση πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μια
από το προφίλ σας. Όταν γίνει αυτό, μπορείτε να επιλέξετε το Προσθήκη υπογραφής
στη φόρμα της δημοσίευσης για να προσθέσετε την υπογραφή σας. Μπορείτε
επίσης να προσθέσετε μια υπογραφή ως προεπιλογή αν επιλέξετε το
κατάλληλο κουμπί στο προφίλ σας. Αν το κάνετε, μπορείτε να μην βάλετε
υπογραφή σε κάποια δημοσιεύματα αν αφαιρέσετε την επιλογή Προσθήκη
υπογραφής στη φόρμα δημοσίευσης.
- Πώς δημιουργώ ένα δημοψήφισμα;
- Δημιουργώντας
ένα νέο μήνυμα ( ή εάν έχετε τα δικαιώματα να επεξεργασθείτε το πρώτο
μήνυμα μιας Θ. Ενότητας ) υπάρχει ένα τμήμα στην φόρμα σύνταξης του
μηνύματος με τίτλο Προσθήκη δημοψηφίσματος ( εάν δεν εμφανίζεται τίποτα
παρόμοιο πιθανόν να μην έχετε δικαιώματα δημιουργίας δημοψηφίσματος ).
Αναγράφετε το Θέμα του δημοψηφίσματος και τουλάχιστον δύο επιλογές προς
ψήφισμα ( αναγράψτε μία επιλογή και πατήστε το κουμπί Προσθήκη επιλογής
, επαναλαμβάνοντας την διαδικασία για όσες επιλογές επιθυμείτε).
Μπορείτε επίσης να θέσετε τον αριθμό των επιλογών ενός μέλους που
μπορεί να επιλέξει “Επιλογές ανά μέλος”, χρονικό περιθώριο του
δημοψηφίσματος (0 για χωρίς χρονικά όρια) και τέλος την επιλογή να
επιτρέψετε στα μέλη να τροποποιούν τις δημοσιεύσεις τους.
- Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω περισσότερες επιλογές στα δημοψηφίσματα;
- Το
όριο για τις επιλογές στα δημοψηφίσματα τίθεται από τον Διαχειριστή. Αν
νομίζετε ότι χρειάζονται περισσότερες επιλογές στο δικό σας
δημοψήφισμα, επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του συστήματος.
- Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να διαγράψω ένα δημοψήφισμα;
- Όπως
και στα δημοσιεύματα, τα δημοψηφίσματα μπορούν να επεξεργαστούν μόνο
από τον συγγραφέα τους, έναν συντονιστή ή έναν Διαχειριστή. Για να
επεξεργαστείτε ένα δημοψήφισμα, επεξεργαστείτε την πρώτη δημοσίευση,
διότι είναι πάντα συνδεδεμένη με το δημοψήφισμα. Αν δεν έχει ψηφίσει
κανείς, οι χρήστες μπορούν να διαγράψουν ή να επεξεργαστούν τα
δημοψηφίσματα. Ωστόσο, Αν κάποιο μέλος έχει ήδη ψηφίσει, μόνο οι
Συντονιστές ή οι Διαχειριστές μπορούν να το επεξεργαστούν ή να το
διαγράψουν. Αυτό αποτρέπει τη νόθευση των αποτελεσμάτων.
- Γιατί δεν έχω πρόσβαση σε ένα φόρουμ;
- Μερικά
φόρουμ είναι αποκλειστικά για συγκεκριμένα μέλη ή ομάδες. Για να δείτε,
να διαβάσετε, να απαντήσετε ή για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια χρειάζεστε
ειδική άδεια. Επικοινωνήστε με έναν συντονιστή ή έναν διαχειριστή για
να λάβατε την άδεια.
- Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω συνημμένα;
- Ο
διαχειριστής του συστήματος μπορεί να έχει απαγορεύσει τα συνημμένα στη
συγκεκριμένη Δ. Συζήτηση, ή πιθανόν μόνο συγκεκριμένες ομάδες μελών να
μπορούν να το κάνουν. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του συστήματος
αν δεν είστε σίγουροι για το λόγο που δεν μπορείτε να προσθέσετε
συνημμένο.
- Γιατί έχω πάρει προειδοποίηση;
- Κάθε
διαχειριστής έχει τους δικούς του κανόνες στην σελίδα του. Αν έχετε
παραβεί κάποιο κανόνα, τότε ίσως να πήρατε προειδοποίηση. Σημειώστε ότι
αυτό είναι απόφαση του διαχειριστή,. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή αν δεν είστε σίγουροι
γιατί πήρατε προειδοποίηση.
- Πώς μπορώ να αναφέρω δημοσιεύσεις σε έναν συντονιστή;
- Αν
ο διαχειριστής του συστήματος έχει ενεργοποιήσει αυτή την επιλογή, θα
δείτε ένα κουμπί αναφοράς στην πάνω μεριά του δημοσιεύματος που θέλετε
να αναφέρετε. Κάνοντας κλικ θα καθοδηγηθείτε για τις απαιτούμενες
ενέργειες για την αναφορά.
- Γιατί η δημοσίευση μου πρέπει να εγκριθεί;
- Ο
διαχειριστής του συστήματος μπορεί να έχει αποφασίσει ότι τα
δημοσιεύματα της Δ. Συζήτησης που θέλετε να απαντήσετε πρέπει πρώτα να
ελέγχονται. Είναι επίσης πιθανό ο διαχειριστής να σας έχει βάλει σε
ομάδα των οποίων τα δημοσιεύματα πρέπει να ελέγχονται πριν
δημοσιευτούν. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του συστήματος για
περισσότερες πληροφορίες.
-
-
Μορφοποίηση και τύποι Θ. Ενοτήτων
Μπορώ να χρησιμοποιήσω HTML;- Όχι. Δεν είναι δυνατό να δημοσιεύσετε σε HTML.
- Τι είναι τα Smilies;
- Τα
Smilies, ή Emoticons, είναι μικρά εικονίδια που μπορούν να
χρησιμοποιηθούν για να εκφράσουν συναίσθημα χρησιμοποιώντας σύντομο
κώδικα, π.χ. :) σημαίνει ευτυχισμένος, καθώς :( σημαίνει λυπημένος. Η
πλήρης λίστα των εικονιδίων φαίνεται στη φόρμα δημοσίευσης. Προσπαθήστε
να μην χρησιμοποιείτε πολύ τα smilies, διότι καθιστούν ένα δημοσίευμα
ακατάλληλο για ανάγνωση και ένας συντονιστής ίσως να επεξεργαστεί ή να
σβήσει όλο το δημοσίευμα. Ο διαχειριστής μπορεί να θέσει ένα μέγιστο
όριο χρησιμοποίησης smilies στις δημοσιεύσεις.
- Μπορώ να δημοσιεύω μια εικόνα;
- Ναι,
εικόνες μπορούν να υπάρχουν στις δημοσιεύσεις. Αν ο διαχειριστής
επιτρέπει τα συνημμένα, μπορείτε να ανεβάζετε τις εικόνες σας στο
σύστημα. Αλλιώς, πρέπει να ανεβάσετε την εικόνα σας σε κάποιο εξωτερικό
κεντρικό υπολογιστή για εικόνες και να τοποθετήσετε το σύνδεσμο, π.χ.
http://www.example.com/my-picture.gif. Δεν μπορείτε να τοποθετήσετε
απευθείας εικόνες που είναι στον δικό σας υπολογιστή (εκτός αν είναι
δημόσιος κεντρικός υπολογιστής) ή σε μηχανισμούς του διαδικτύου, π.χ.
hotmail ή yahoo λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστοσελίδες που
προστατεύονται με κωδικό, κλπ. Για να εμφανιστεί η εικόνα
χρησιμοποιήστε την εντολή [img].
- Τι είναι οι Ανακοινώσεις;
- Οι
Ανακοινώσεις περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για το Φόρουμ που
βρίσκεστε και πρέπει να τις διαβάσετε. Οι Ανακοινώσεις εμφανίζονται ως
πρώτο θέμα σε κάθε Φόρουμ που υπάρχουν. Οι Ανακοινώσεις γίνονται από τους Διαχειριστές ή
τους Συντονιστές.
- Τι είναι οι Σημειώσεις;
- Οι
Σημειώσεις βρίσκονται κάτω από τις ανακοινώσεις και μόνο στην πρώτη
σελίδα. Είναι σημαντικές και πρέπει να διαβάζονται. Όπως και με τις
Ανακοινώσεις και τις Γενικές Ανακοινώσεις, Σημειώσεις μπορούν να κάνουν
μόνο οι Διαχειριστές και οι Συντονιστές.
- Τι είναι η κλειδωμένη Θ. Ενότητα;
- Οι
κλειδωμένες Θ. Ενότητες είναι ενότητες που τα μέλη δεν μπορούν πια να
απαντήσουν και κάθε δημοψήφισμα που υπάρχει τερματίστηκε αυτόματα. Τα
θέματα μπορούν να κλειδωθούν για πολλούς λόγους και αυτό μπορεί να
γίνει από διαχειριστή ή συντονιστή. Ίσως να μπορείτε και σεις να
κλειδώσετε τις ενότητες σας, εξαρτάται από τον διαχειριστή.
- Τι είναι τα εικονίδια των Θ. Ενοτήτων;
- Τα
εικονίδια των Θ. Ενοτήτων είναι εικονίδια διαλεγμένα από τον συντάκτη
του θέματος και δείχνουν το χαρακτήρα του θέματος και το περιεχόμενό
του. Η ικανότητα να χρησιμοποιούν τέτοια εικονίδια οι χρήστες
καθορίζετε από τον διαχειριστή του συστήματος.
-
-
Επίπεδα μελών και Ομάδες
- Τι είναι οι Διαχειριστές;
- Οι
Διαχειριστές είναι μέλη με τον μεγαλύτερο βαθμό ελέγχου σε όλο το
σύστημα. Μπορούν να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες του συστήματος,
συμπεριλαμβανομένου και των ειδικών αδειών, τον αποκλεισμό μελών, την
δημιουργία ομάδων ή συντονιστών, κλπ., εξαρτάται από τον δημιουργό του
συστήματος και τι δυνατότητες έχει δώσει στους άλλους διαχειριστές.
Έχουν επίσης πλήρη δυνατότητα συντονιστών σε όλες τις Δ. Συζητήσεις.
- Τι είναι οι Συντονιστές;
- Οι
Συντονιστές είναι μέλη (ή ομάδες μελών) που συντονίζουν τις ενέργειες
των Φόρουμς και κρατώντας τες καθαρές. Έχουν τη δυνατότητα να
επεξεργάζονται ή να σβήνουν δημοσιεύσεις και να τις κλειδώνουν,
ξεκλειδώνουν, μετακινούν, να σβήνουν ή να διαχωρίζουν Θ. Ενότητες στα
Φόρουμς που επιβλέπουν. Γενικά, οι συντονιστές υπάρχουν για να
αποτρέπουν χρήστες από το να βγαίνουν εκτός θέματος ή να δημοσιεύουν
ακατάλληλο ή προσβλητικό υλικό.
- Τι είναι οι ομάδες μελών;
- Οι
ομάδες μελών είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι διαχειριστές ομαδοποιούν
τα δικαιώματα που έχουν διαφορετικά μέλη του Φόρουμ. Ένα μέλος μπορεί
να ανήκει σε περισσότερες από μία ομάδες ( αυτή είναι μια σημαντική
διαφορά από άλλα συστήματα Δ. Συζήτησης) και κάθε ομάδα να έχει
διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης. Έτσι διευκολύνεται ο διαχειριστής στο
να αποδώσει δικαιώματα διαμεσολαβητή σε πολλά μέλη, να επιτρέπει την
πρόσβαση σε μία Θ. Ενότητα σε συγκεκριμένη ομάδα μελών κ.λ.π.
- Πως εγγράφομαι σε μία ομάδα Μελών;
- Μπορείς
να δεις όλες τις ομάδες μελών στο σύνδεσμο “Ομάδες μελών” ή στον Πίνακα
Ελέγχου Μέλους. Αν θέλετε να ενταχθείτε σε μια, κάντε το
χρησιμοποιώντας το σχετικό κουμπί. Δεν έχουν όλες οι ομάδες μελών
ανοιχτή πρόσβαση, ωστόσο. Μερικές χρειάζονται έγκριση για την εισαγωγή
νέου μέλους, μερικές είναι κλειστές και μερικές είναι κρυφές. Αν η
ομάδα είναι ανοιχτή, μπορείτε να ενταχθείτε χρησιμοποιώντας το
κατάλληλο κουμπί. Αν χρειάζεται έγκριση τότε χρησιμοποιήστε το
κατάλληλο κουμπί και περιμένετε μέχρι να ειδοποιηθείτε ότι εγκρίθηκε ή
απορρίφθηκε. Ο συντονιστής της ομάδας θα χρειαστεί να εξετάσει την
αίτηση σας και ίσως σας ρωτήσει γιατί θέλετε να ενταχθείτε. Μην
κατηγορείστε τον συντονιστή της ομάδας εάν σας απορρίψουν, σίγουρα θα
υπάρχει λόγος.
- Πως μπορώ να γίνω Συντονιστής ομάδας μελών;
- Οι
ομάδες μελών δημιουργούνται αρχικά από έναν Διαχειριστή, οι οποίοι
επίσης ορίζουν έναν συντονιστή. Εφόσον ενδιαφέρεστε να γίνετε
Συντονιστές πρέπει να αποταθείτε στον διαχειριστή του συστήματος,
στέλνοντας του ένα μήνυμα.
- Γιατί μερικές ομάδες μελών έχουν διαφορετικό χρώμα;
- Είναι πιθανό ο διαχειριστής να έχει αντιστοιχήσει κάποιο χρώμα στην ομάδα για να ξεχωρίζουν από τους άλλα μέλη.
- Τι είναι η “Προεπιλεγμένη ομάδα μελών”;
- Αν
είστε μέλος σε παραπάνω από μια ομάδα μελών, η προεπιλεγμένη
χρησιμοποιείτε για να καθορίσει το χρώμα και το βαθμό σας. Ο
διαχειριστής μπορεί να δώσει δικαίωμα στο μέλος να αλλάξει την
προεπιλεγμένη ομάδα του από τον Πίνακα Ελέγχου Μέλους.
-
-
Αναζήτηση Δ. Συζητήσεων
- Πώς μπορώ να αναζητήσω μια ή περισσότερες Δ. Συζητήσεις;
- Εισάγετε
μια συνθήκη αναζήτησης στην σχετική σελίδα για να αναζητήσετε Δ.
Συζητήσεις ή Θ. Ενότητες. Η Προηγμένη Αναζήτηση μπορεί να
πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ στον κατάλληλο σύνδεσμο που είναι
διαθέσιμος σε όλες τις σελίδες της Συζήτησης. Πώς να κάνετε αναζήτηση
ίσως εξαρτάται από το στυλ που χρησιμοποιείτε.
- Γιατί η αναζήτηση μου δεν επιστρέφει αποτελέσματα;
- Η
αναζήτησή σας ήταν ανακριβής και δεν ταίριαζε με τους καταλόγους του
phpBB3. Να είστε πιο ακριβείς και να χρησιμοποιείτε τις επιλογές της
προηγμένης αναζήτησης.
- Γιατί η αναζήτηση μου επιστρέφει κενή σελίδα!;
- Η
αναζήτησή σας επέστρεψε πολλά αποτελέσματα που δεν σήκωσε ο server.
Χρησιμοποιείστε την “Προηγμένη αναζήτηση” και να είστε πιο
συγκεκριμένοι σε αυτό που αναζητάτε.
- Πώς αναζητώ μέλη;
- Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο "Κατάλογος μελών" και επιλέξτε “Αναζήτηση μέλους”.
- Πώς μπορώ να βρω τα δικά μου δημοσιεύματα και θέματα;
- Τα
δικά σας δημοσιεύματα μπορούν να εμφανιστούν χρησιμοποιώντας την
επιλογή “Αναζήτηση δημοσιεύσεων από το μέλος” από τον Πίνακα Ελέγχου
Μέλους ή από την σελίδα του προφίλ σας. Για να αναζητήσετε τα θέματά
σας, χρησιμοποιείστε την προηγμένη αναζήτηση και συμπληρώστε κατάλληλα
τα κριτήρια αναζήτηση
- Τι συνημμένα επιτρέπονται σε αυτό το σύστημα;
- Κάθε
διαχειριστής μπορεί να επιτρέπει συγκεκριμένους τύπους συνημμένων. Αν
δεν είστε σίγουροι τι συνημμένα επιτρέπονται, επικοινωνήστε με το
διαχειριστή για βοήθεια.
Με ποιόν θα επικοινωνήσω σχετικά με νομικά ή θέματα κατάχρησης πάνω στο σύστημα;
Σε
οποιονδήποτε διαχειριστή. Αν δεν πάρετε καμία απάντηση επικοινωνήστε με τον ιδιοκτήτη του
domain, δηλαδή το Σύλλογο Αγίας Αικατερίνης. Τα στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται στο Επικοινωνία.
|